Esport jako budoucnost pro sponzoring sportovců – Petr Malák
Petr Malák
Bakalářská práce
Esport jako budoucnost pro sponzoring sportovců
Esport as a future for sports sponsorship
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení potenciálu sponzoringu v esportu. Mezi dílčí cíle patří sestavení literární rešerše, zaměřené na marketing, komunikaci a sponzoring. Dále provedení analýzy aktuálního stavu sponzoringu v esportu a reálném sportu doplňenou o kvantitativní marketingový výzkum ve formě dotazníku, jejich komparace a následné sestavení návrhů a doporučení pro efektivnější sponzoringové …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the potential of sponsorship in esports. Sub-goals include the compilation of a literature review, focused on marketing, communication and sponsoring. Furthermore, the assesment of the current state of sponsoring in esports and traditional sports supplemented by quantitative marketing research in the form of a questionnaire, their comparison and subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Müllerová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
1. 12. 2022