Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole – Lukáš HORKÝ
Lukáš HORKÝ
Master's thesis
Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole
Measuring the level of digital literacy of primary school pupils
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá měřením afektivní složky digitální gramotnosti. Cílem bylo navrhnout a ověřit nástroj k měření úrovně afektivní složky digitální gramotnosti u žáků na základní škole. Navržený nástroj pro měření afektivní složky digitální gramotnosti vychází z rámce DigComp 2.1. Teoretická část se zaměřuje na novou kompetenci ukotvenou v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání …moreAbstract:
This master thesis deals with measuring of the affective component of digital literacy. The goal was to design and verify a tool to measure the level of affective component of digital literacy among primary school students. The tool for measuring the affective component of digital literacy is based on the DigComp 2.1 framework. The theoretical part focuses on a new competency anchored in the Framework …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORKÝ, Lukáš. Měření úrovně digitální gramotnosti u žáků na základní škole. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Information and Communation Technologies - Technical Training
Theses on a related topic
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal -
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
David Kudrna -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková