Bc. Sára Caltová

Master's thesis

Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.

Design and optimization of employer branding and HR marketing strategy of IAC Group s.r.o.
Abstract:
Práce navrhuje optimalizaci strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group Přeštice 2 na jejímž základě sestavuje univerzální návod i pro jiné výrobní podniky. První část se zaměřuje na teoretická východiska řízení lidských zdrojů, marketingu, personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele. Analytická část zpracovává výzkumy pro účely práce a navržení optimalizace …more
Abstract:
The thesis proposes an optimization of the employer branding and HR marketing strategy of IAC Group Preštice 2, on the basis of which it draws up a universal guide for other manufacturing companies. The first part focuses on the theoretical background of human resource management, marketing, personnel marketing and employer branding. The analytical part elaborates the research for the purpose of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Miriam Habibi, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON