Návrh komunikační strategie Institutu ekonomiky a systémů řízení – Lucie Jurčí
Lucie Jurčí
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie Institutu ekonomiky a systémů řízení
Proposal of Communication Strategy of Institute of Economics and Control Systems
Anotace:
Cílem práce je vytvoření návrhu komunikační strategie Institutu ekonomiky a systémů řízení Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, který by měl přilákat nové potencionální studenty. V první části práci jsou objasněna teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace školy. Dále je práce zaměřena na charakteristiku Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava, Hornicko-geologické …víceAbstract:
The aim of this thesis work is to create communication strategy of institute economy and controlling systems VŠB – TUO which should attract new students. First part talks about theoretical issues of marketing and marketing’s communication of university. Next part is focused on characteristic of VŠB – TUO, HGF of Institut of Economy and Controlling systems. Theoreticall part is assembled from analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/120058
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Olivie Krejzarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURČÍ, Lucie. \textit{Návrh komunikační strategie Institutu ekonomiky a systémů řízení}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/l45hl5/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev