Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě – Radka Jandová
Radka Jandová
Bakalářská práce
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace ve firmě Xintex, spol. s r.o. Cílem práce je zjistit, jaké strategie volí společnost při komunikaci s veřejností, jakým způsobem společnost komunikuje se svými zákazníky a jaké používá metody k dosažení spokojenosti svých klientů, jak se prezentuje před veřejností, jaké prostředky symbolické komunikace používá v reklamě a marketingu. Teoretická část …víceAbstract:
This thesis deals with the ways of communication in a particular company - Xintex. The goal is to find out what the company chooses to communicate with the public, how the company communicates with its customers and what method is used to achieve the satisfaction of our clients, as presented to the public as a symbolic means of communication used in advertising and marketing.. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/p3cbv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev