Analýza marketingové komunikace poskytovatele internetových služeb – Vladimíra Stoklasová
Vladimíra Stoklasová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace poskytovatele internetových služeb
Analysis of Marketing Communication of Internet Provider
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň marketingové komunikace poskytovatele internetových služeb vůči stávajícím zákazníkům. Účelem bylo doporučit vhodné nástroje k efektivnější komunikaci a navrhnout prvky komunikačního mixu. Práce je členěna do několika kapitol. V teoretické části jsou nastíněny základní pojmy týkající se marketingové komunikace. Dále následuje charakteristika společnosti, …víceAbstract:
The aim of work is to analysis quality of marketing communication of internet provider in relation to regular customers. The purpose of this work is to recommend suitable tools for more effective communication and to suggest communication mix. The work is devided to a few chapters. In theoretic part there are described basic terms relating to marketing communication. Then there is characteristic of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/100964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STOKLASOVÁ, Vladimíra. \textit{Analýza marketingové komunikace poskytovatele internetových služeb}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/l9xats/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev