Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o. – Bc. Barbora Korbelová
Bc. Barbora Korbelová
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Marketing communication of dm drogerie markt s.r.o.
Abstract:
V současné době, kdy digitální kanály a sociální média nabízí rozsáhlé možnosti pro značky komunikovat se svými zákazníky, je cílem práce návrh na vylepšení marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt. Prostřednictvím online dotazníku s 22 otázkami byl realizován průzkum zaměřený na faktory, které ovlivňují nákup zákazníků, specificky na vliv aplikace Moje dm a Facebookové skupiny Milujeme …moreAbstract:
Nowadays, when digital channels and social media offer extensive opportunities for brands to communicate with their customers, the aim of this thesis is suggest ways to improve the marketing communication of dm drogerie markt. Through a 22-question online questionnaire, a survey was carried out to investigate the factors that influence customers' purchasing behaviour, specifically the influence of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Pavel Pánek
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORBELOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/laa8zm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights