Martin Kaše

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace a image spol. Hoffmann Group

Analysis of the Marketing Communication and Image of the Company Hoffmann Group
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat komunikaci a image společnosti Hoffmann Group a jejích značek a na základě těchto analýz navrhnout určitá doporučení na zlepšení stávající komunikace společnosti na českém trhu. Teoretická část práce popisuje specifika B2B marketingu, marketingové komunikace, firemní identity a značky. Praktická část je zaměřena na analýzu působení společnosti Hoffmann Group na českém …more
Abstract:
The objective of this thesis is to analyse the communication and image of the company Hoffmann Group and it`s brands and on the basis of these analyses, to make recommendations for the improvement of the current communication on the Czech market. The theoretical part of this thesis describes specifics of B2B marketing, marketing communication, corporate identity and brand. The practical part of this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2015
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Peter Kunák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55520