Analýza marketingové komunikace a image spol. Hoffmann Group – Martin Kaše
Martin Kaše
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace a image spol. Hoffmann Group
Analysis of the Marketing Communication and Image of the Company Hoffmann Group
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat komunikaci a image společnosti Hoffmann Group a jejích značek a na základě těchto analýz navrhnout určitá doporučení na zlepšení stávající komunikace společnosti na českém trhu. Teoretická část práce popisuje specifika B2B marketingu, marketingové komunikace, firemní identity a značky. Praktická část je zaměřena na analýzu působení společnosti Hoffmann Group na českém …moreAbstract:
The objective of this thesis is to analyse the communication and image of the company Hoffmann Group and it`s brands and on the basis of these analyses, to make recommendations for the improvement of the current communication on the Czech market. The theoretical part of this thesis describes specifics of B2B marketing, marketing communication, corporate identity and brand. The practical part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55520
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2015
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Peter Kunák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55520
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev