Analýza genderové problematiky v oblasti televizní reklamy – Barbora Jirečková
Barbora Jirečková
Diplomová práce
Analýza genderové problematiky v oblasti televizní reklamy
Analysis of Gender Studies in a TV Advertising
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na propojení genderové problematiky a televizní reklamy, tedy jednoho z nejvíce viditelných nástrojů marketingové komunikace. Hlavním cílem je poskytnout specializovaným reklamním agenturám nástin současného vnímání genderové problematiky v oblasti televizní reklamy českými respondenty. K dosažení stanoveného cíle je využita kombinace dvou metod, jedné kvantitativní (obsahová …víceAbstract:
The thesis is focused to link gender issues and TV advertising, one of the most noticeable tools of the marketing communication. The main target is to give a specialized advertising agencies an idea of the gender issues in the area of TV advertising by the Czech respondents. To reach the objective the combination of two methods is used, the quantitative one (content analysis) and the qualitative one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Martin Polák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev