Aneta Krátká
Bakalářská práce
Positioning výrobku Plum Vodka
Positioning of product Plum vodka
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou produktu Plum vodka od společnosti RUDOLF JELÍNEK a. s. Cílem bakalářské práce je zjistit současnou pozici produktu Plum vodka na trhu. V práci je zkoumáno chování spotřebitelů na trhu s lihovinami a ochucenými vodkami a analýza konkurenčních produktů Plum vodky. Autorka nabízí možná řešení na základě zjištěných výsledků pocházejících z primárních a sekundárních …víceAbstract:
Bachelor's thesis analyses the position of the product Plum vodka from RUDOLF JELÍNEK PLC in the Czech Republic. The aim of this thesis is to determinate current position of Plum vodka in market. The research for the thesis has been oriented on the consumer's behaviour in the market with spirits and flavored vodka as well as on the analysis of competitive products. The author offers possible solutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Netopil
- Oponent: Miroslav Radiměřský, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva