Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru – Ing. Markéta Lorencová
Ing. Markéta Lorencová
Bachelor's thesis
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Corporate Giving as a Expression of Cooperation between the Commercial and Non-profit Sector
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou spolupráce komerčního a neziskového sektoru se zaměřením na firemní dárcovství. Teoreticko-metodologická část obsahuje charakteristiku a vymezení základních pojmů, jako jsou neziskový sektor, komerční sektor a neziskové organizace. Dále je v této části popsáno téma filantropie a její členění na individuální a firemní. Aplikační část této práce se zabývá představením …moreAbstract:
This thesis deal with the issue of cooperation of commercial and non-profit sector with a focus on corporate donations. Theoretical and methodological part contains the description and definitions of basic concepts, such as non-profit sector, commercial sector and non-profit organizations. In this section is described the subject of philanthropy and its division into individual and corporate. The application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ira58/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LORENCOVÁ, Markéta. \textit{Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/lm37wx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická