Michaela Bc. Vondráková

Master's thesis

Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci

Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Abstract:
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2008
  • Supervisor: Ondřej Lešetický
  • Reader: Pavel Král

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5595