Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize – Bc. Jan Heřmánek
Bc. Jan Heřmánek
Diplomová práce
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Change of orientation in social marketing in a situation of economic crisis
Anotace:
Předmětem diplomové práce je téma: změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize. Hlavním cílem práce je definovat změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize. V teoretické části práce jsou popsány základní teoretické předpoklady nutné ke splnění praktické části práce. V praktické části práce je uskutečněno několik analýz - zejména SWOT analýza a analýza zákazníků …víceAbstract:
The subject of the thesis is the theme: social marketing orientation changes in the situation of economic crisis. The main aim of this thesis is to define the orientation of social marketing in a situation of economic crisis. The theoretical part of the thesis describes the basic theoretical assumptions which are necessary to meet the practical part of the thesis. In the practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nww2j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková