Bc. Jan Heřmánek

Master's thesis

Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize

Change of orientation in social marketing in a situation of economic crisis
Abstract:
Předmětem diplomové práce je téma: změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize. Hlavním cílem práce je definovat změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize. V teoretické části práce jsou popsány základní teoretické předpoklady nutné ke splnění praktické části práce. V praktické části práce je uskutečněno několik analýz - zejména SWOT analýza a analýza zákazníků …more
Abstract:
The subject of the thesis is the theme: social marketing orientation changes in the situation of economic crisis. The main aim of this thesis is to define the orientation of social marketing in a situation of economic crisis. The theoretical part of the thesis describes the basic theoretical assumptions which are necessary to meet the practical part of the thesis. In the practical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní