Spotřebitelské chování při nákupu potravin – Bc. Tereza Rajchlová
Bc. Tereza Rajchlová
Master's thesis
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Consumer behaviour when purchasing food
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá spotřebitelské chování při nákupu potravin, konkrétně másla. Nejprve jsou v závěrečné práci popsány základní pojmy ohledně spotřebitelského chování, faktorů ovlivňující spotřebitelský výběr a segmentace spotřebních trhů. Dále se tato část věnuje specifikaci vybrané potraviny máslo, situaci na trhu s máslem a jeho vývoji a vypracování PESTE analýzy. V části materiál a metodika …moreAbstract:
This master's thesis examines consumer behaviour when purchasing food, specifically butter. Firstly, the thesis describes basic terms related to consumer behaviour, factors influencing consumer choice, and segmentation of consumer markets. This section also focuses on the specification of the selected food butter, the situation on the butter market and its development, and the elaboration of a PESTE …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Ivana Blažková, Ph.D.
- Reader: Petra Juránková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAJCHLOVÁ, Tereza. \textit{Spotřebitelské chování při nákupu potravin}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/lt9npd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / specializace:
Agricultural Engineering / Agribusiness
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev