Bc. Kateřina Vojtová

Master's thesis

Analýza propagační komunikace Národního divadla

Analysis of Promotional Communication of National Theatre
Abstract:
Práce se zabývá stavem a perspektivami marketingově-komunikačních aktivit Národního divadla. Je ukázána role ND jako jedinečného fenoménu na české kulturní scéně, jeho velká tržní síla, silné historicky vzniklé image i velký potenciál do budoucna. Současně je poukázáno, že zejména z interních důvodů (komplikovaná vnitřní organizace, vysoká autonomie souborů a ne zcela jasné stanovení priorit) není …more
Abstract:
Thesis deals with conditions and perspective of marketing communications activities of the National Theatre. It shows the role of the National Theatre as one of a kind phenomenon in Czech cultural scene, its great market power, historically strong image and great potential for the future. At the same time it is shown, mostly because of internal reasons (complicated internal structure, high level of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní