Ing. Nikola Koderová
Bachelor's thesis
Product placement v českém prostředí
Product placement in Czech area
Abstract:
Tématem bakalářské práce je product placement v českém prostředí. Teoretická část se zabývá základními vlastnostmi product placementu, jeho historií, právní úpravou, výhodami a nevýhodami, využití, ale také srovnáním české a americké tvorby. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které je věnováno product placementu v českém prostředí. Praktická část dále obsahuje analýzu zastoupených …moreAbstract:
Theme of bachelor thesis is product placement in the Czech area. The theoretical part deals the basic features of product placement and also history, legislation, advantages and disadvantages, usage of product placement and also comparing Czech and American production. The practical part include survey about product placement in the Czech area. Furthermore practical part include analysis represented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mds91/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev