Význam a role loga v marketingové komunikaci – Bc. Weisová Weisová
Bc. Weisová Weisová
Diplomová práce
Význam a role loga v marketingové komunikaci
The meaning and role of the logo in marketing communication
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na loga, jejich role a význam při vytváření identity firem z hlediska marketingu. Cílem diplomové práce je vyhodnocení váhy loga reprezentující firmu Google. Dílčím cílem je vliv změny loga od počátku její činnosti na chování svých klientů /zákazníků. Teoretická část se zabývá analýzou původu, vývoje, využití a realizace loga pro účely naplnění marketingových komunikačních …víceAbstract:
The main focus of this thesis stresses the topic of logos, their roles and meanings in the process of company identity creation considering the marketing point of view. The goal of the thesis is to evaluate the weight of the logo representing the Google company. The secondary goal is the influence of the logo change towards the behavior of its clients / customers since the companies enterpreneurship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u81ez/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka