Čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku ZŠ – Tereza BILINKIEWICZOVÁ
Tereza BILINKIEWICZOVÁ
Diplomová práce
Čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku ZŠ
The reading comprehension of pupils of the second year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nejčastěji používanými metodami při výuce čtení v české edukaci a jejich vlivem na formování čtenářských dovedností v etapě prvopočátečního čtení u žáků mladšího školního věku. Cílem předkládané práce je srovnat dvě nejčastěji užívané metody výuky čtení a pokusit se určit, zda je jednu z nich možné považovat za metodu efektivnější, tedy za takovou, která by ovlivnila čtení …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the most used methods in czech education of reading and their effect on formation reading abilities of pupils during first-period reading. The aim of this work is to compare two most commonly used methods of teaching reading and to try to determine which one of them can be considered as a more effective method that would affect the reading of pupils in both quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BILINKIEWICZOVÁ, Tereza. Čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová