Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o. – Iveta Meluzínová
Iveta Meluzínová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o.
Marketing communication of the Statek Samsara
Anotace:
Meluzínová, I. Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací penzionu Statek Samsara. Hlavním cílem je navrhnout taková opatření v oblasti marketingové komunikace, která by přilákala více zákazníků a zvýšila povědomí o penzionu. Ve výsledkové části je identifikován penzion z pohledu …víceAbstract:
Meluzínová, I. Marketing communication of the company Statek Samsara s.r.o. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The bachelor's thesis deals with the topic of marketing communication of the guest house Statek Samsara. The main goal is to design such measures in the field of marketing communication, which would attract more customers and increase awareness of the guest house. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev