Lukáš Beran
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy
Company marketing strategy
Anotácia:
Tato BP práce se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí společnosti Tekma s cílem navrhnout systém konkurenceschopných podnikových marketingových nástrojů. Teoretická část popisuje a vysvětluje koncepty, které s danou problematikou souvisí. Začátek praktické části je věnován představením zkoumaného subjektu a charakterizuje jeho činnost. Následuje zkoumání mikroprostředí a makroprostředí, v nichž …viacAbstract:
This BP thesis focuses on the analysis of Tekma's marketing environment in order to design a system of competitive corporate marketing tools. The theoretical part describes and explains the concepts related to this issue. The beginning of the practical part is devoted to the introduction of the studied company and characterizes its activities. This is followed by an examination of the micro and macro …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Jitka Meňházová, Ph.D.
- Oponent: Pavel Haninec, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme:
Technology And Management In Wood Processing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev