Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy – Bc. Kateřina Šimonová
Bc. Kateřina Šimonová
Master's thesis
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
The evaluation of on-line marketing communication and strategy of a specific company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá on-line komunikačními strategiemi v prostředí sociálních sítí. Práce je rozdělena do dvou částí, literární rešerše dané problematiky a vlastní práce, která je zaměřena na firmu Integromat. Cílem literární rešerše je definování nezbytných marketingových pojmů, strategií a nástrojů jako například marketingový mix, SWOT analýza, komunikace na sociálních sítích či influencer …moreAbstract:
This thesis is focused on on-line communication strategies within social media. The paper is separated into two parts: first part of the thesis is theory, and the second part is composed from own research collected from a SaaS company called Integromat. This part focuses on analysing on-line communication strategies of the company. The goal of the literary research is to define the most important terminology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMONOVÁ, Kateřina. \textit{Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/mmvtd6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights