Marketingová komunikace - product placement – Veronika Plodková
Veronika Plodková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication - product placement
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na velice rychle se rozvíjející moderní trend v marketingové komunikaci – product placement. Hlavním cílem práce je zjištění účinnosti tohoto nástroje, jak silně dokáže ovlivnit lidskou pozornost během sledování určitého audiovizuálního díla a jak působí na krátkodobou paměť diváka. Dílčím cílem je zhodnocení vývoje product placementu v čase a definice pojmů z novodobých …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on a very fast developing modern trend in marketing communication - product placement. The main aim of this work is to determine the effectiveness of this tool. How strongly it can influence human attention while watching an audiovisual work and how it affects the viewer's short-term memory. A partial goal is to evaluate the development of product placement in time and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLODKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová komunikace - product placement}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mn9jhz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights