Marketingová komunikace - product placement – Veronika Plodková
Veronika Plodková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication - product placement
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na velice rychle se rozvíjející moderní trend v marketingové komunikaci – product placement. Hlavním cílem práce je zjištění účinnosti tohoto nástroje, jak silně dokáže ovlivnit lidskou pozornost během sledování určitého audiovizuálního díla a jak působí na krátkodobou paměť diváka. Dílčím cílem je zhodnocení vývoje product placementu v čase a definice pojmů z novodobých …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on a very fast developing modern trend in marketing communication - product placement. The main aim of this work is to determine the effectiveness of this tool. How strongly it can influence human attention while watching an audiovisual work and how it affects the viewer's short-term memory. A partial goal is to evaluate the development of product placement in time and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva