Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje – Jan PROVAZNÍK
Jan PROVAZNÍK
Bakalářská práce
Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje
Consumable ways of customers in terms of retail sale
Anotace:
Cílem této bakalárské práce je poukázat na vybrané faktory, ovlivnující spotrebitelské chování a následne vyzdvihnout ty nejduležitejší. Dále se pokouším zjistit, které z techto faktoru si jednotliví spotrebitelé uvedomují, a o kterých naopak nemají žádnou predstavu. Práci zahajuji teoretickou cástí, která popisuje vývoj obchodu. Poté se zameruji konkrétne na maloobchod a velkoobchod, kdy zduraznuji …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to point at chosen factors influencing the consumer behaviour and, consequently, to emphasise the most important ones. Additionally, my purpose is to find out which factors individual consumers are aware of and which factors they are ignorant of. At the beginning of this thesis, there is a theoretical part concerning the development of business. After that I focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROVAZNÍK, Jan. \textit{Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/mz817p/.
Jak správně citovat práci
PROVAZNÍK, Jan. Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová