Eliška Motyčková

Bakalářská práce

Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu

The perception of brands online stores on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek internetových obchodů na českém trhu pohledem spotřebitelů ve věkovém rozmezí 18-30 let. Třemi zkoumanými značkami internetových obchodů jsou největší hráči na českém internetovém trhu. Prvním z nich je Alza, druhým Mall a posledním Kasa. Cílem této práce je na základě vlastního průzkumu identifikovat vnímání značek největších internetových obchodů na českém …více
Abstract:
This thesis examines the perception of brands online stores on the Czech market eyes of consumers in the age range 18-30 years. Three examinees brands online stores are the biggest players on the Czech Internet market. The first is Alza, second Mall and last Kasa . The aim of this work is based on its own survey to identify the perception of brands largest Internet shops in the Czech market. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Šárka Volešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45307