Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu – Eliška Motyčková
Eliška Motyčková
Bakalářská práce
Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu
The perception of brands online stores on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek internetových obchodů na českém trhu pohledem spotřebitelů ve věkovém rozmezí 18-30 let. Třemi zkoumanými značkami internetových obchodů jsou největší hráči na českém internetovém trhu. Prvním z nich je Alza, druhým Mall a posledním Kasa. Cílem této práce je na základě vlastního průzkumu identifikovat vnímání značek největších internetových obchodů na českém …víceAbstract:
This thesis examines the perception of brands online stores on the Czech market eyes of consumers in the age range 18-30 years. Three examinees brands online stores are the biggest players on the Czech Internet market. The first is Alza, second Mall and last Kasa . The aim of this work is based on its own survey to identify the perception of brands largest Internet shops in the Czech market. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45307
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Šárka Volešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45307
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev