Developing brand identity blueprint for a café bar – Olesia Kozlova
Olesia Kozlova
Bachelor's thesis
Developing brand identity blueprint for a café bar
Návrh firemní identity na příkladu kavárny
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou firemní identity pro kavárnu. Cílem této bakalářské práce je vytvořit funkční firemní design s detailním popisem na příkladu konkrétní firmy. V teoretické části se popisuje co všechno je potřeba k tvorbě úspěšné brand identity, jak jsou propojeny firemní design, kultura a styl a jakým způsobem to ovlivňuje produkt. Dál se věnuje problematice různých druhů logotypů …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a corporate identity for the coffee place.The aim of this bachelor thesis is the creation of a functional brand design with a detailed description using the example of a particular specific company. The theoretical part describes what it takes to create a successful brand identity, how corporate design, culture and style are related and how this affects …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89637
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2023
- Supervisor: Anna Hábová
- Reader: Vojtěch Špaček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka