Odborný a sociální profil marketéra v současné české společnosti – Bc. Hana Pavlínová
Bc. Hana Pavlínová
Master's thesis
Odborný a sociální profil marketéra v současné české společnosti
Professional and social profile of marketer in the current Czech society
Abstract:
Diplomová práce se věnuje profesi marketéra z pohledu jeho odborného i sociálního profilu. V rámci teoretické části se práce věnuje definici profese marketér, vzdělanostní společnosti, teorii kompetencí a stratifikaci společnosti. Praktická část za pomoci kvalitativního průzkumu formou rozhovorů zkoumá profil českého marketéra na základě poznatků z teoretické části. Výsledkem této práce je identifikace …moreAbstract:
The thesis is focused on professional and social profile of marketers. Theoretical part defines the profession, discusses the education of society, social stratification and the theory of competencies. Practical part examines Czech marketer’s profile using qualitative research based on interviews. Marketer’s key competencies and social status in Czech society are identified as a result of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y57g8/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2013
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Internet Marketing
Martina Polková -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Marketing v segmentu SME na českém trhu
Martin Průcha -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera