Karolína Kofferová

Bakalářská práce

Internetový marketing společnosti H&M

Internet marketing of H&M company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem společnosti H&M. Hlavním cílem práce je doporučit možná vylepšení internetové komunikační strategie společnosti na základě výsledků vlastního výzkumu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část do šesti kapitol. Teoretická část obsahuje první tři kapitoly, které jsou věnovány vymezení základních pojmů a charakteristice jednotlivých nástrojů …více
Abstract:
This thesis deals with internet marketing of H&M company. The main aim of this work is to recommend possible improvements of the company's internet communication strategy based on the results of its own research. The thesis is divided into theoretical and practical part and contains six chapters. The theoretical part includes the first three chapters, which are devoted to the definition of basic concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79291

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod