Internetový marketing společnosti H&M – Karolína Kofferová
Karolína Kofferová
Bakalářská práce
Internetový marketing společnosti H&M
Internet marketing of H&M company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem společnosti H&M. Hlavním cílem práce je doporučit možná vylepšení internetové komunikační strategie společnosti na základě výsledků vlastního výzkumu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část do šesti kapitol. Teoretická část obsahuje první tři kapitoly, které jsou věnovány vymezení základních pojmů a charakteristice jednotlivých nástrojů …víceAbstract:
This thesis deals with internet marketing of H&M company. The main aim of this work is to recommend possible improvements of the company's internet communication strategy based on the results of its own research. The thesis is divided into theoretical and practical part and contains six chapters. The theoretical part includes the first three chapters, which are devoted to the definition of basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79291
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79291
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout