Bc. Pavlína Šnejdrová
Master's thesis
Marketingová strategie J&T Banka, a.s.
Marketing Strategy of the J&T Bank, a.s. Company
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá marketingovou strategií společnosti J&T Banka, a.s., která se zabývá především investiční činností na kapitálovém trhu. Tato práce je rozdělena na dvě části – teoretická a empirická část práce. Teoretická část je vytvořena v podobě literární rešerše vztahující se k této problematice. Druhé části práce, empirické, je představena společnost jako taková a následně provedeny …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of the company J&T Banka, a.s., which is deals mainly with investment activities on the capital market. This thesis is divided into two parts – theoretical and empirical part of the thesis. The theoretical part is created in the form of literature search related to this issue. The second part of the work, empirical, introduces the company as such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠNEJDROVÁ, Pavlína. \textit{Marketingová strategie J\&{}T Banka, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/nk2tkf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights