Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu – Bc. Ondřej Novotný
Bc. Ondřej Novotný
Master's thesis
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
The Proposal of a Consumer Loyality Program and Media Campaign to Support the Communication for a Selected Brand on the Market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je návrh věrnostního spotřebitelského programu a mediální kampaně pro vybranou značku na trhu s krmivem pro domácí zvířata. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První polovina teoretické části se zabývá tématem marketingové komunikace a jejím využitím při budování vztahů se zákazníky. Dále práce seznamuje čtenáře s problematikou věrnostních programů. Druhá …moreAbstract:
The contents of the master's thesis include a proposal for a consumer loyalty program and a media campaign for a chosen brand in the pet food industry. The master's thesis is divided into theoretical and practical part. The first half of the theoretical part is concerned with the topic of marketing communications and its use for building customer relationships. Afterwards, the topic of loyalty programs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Reader: Miroslav Lukáč, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Ondřej. \textit{Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nkzild/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Věrnostní program vybrané značky
Tereza Valvodová -
Věrnostní program jako marketingový nástroj
Jiří Brych -
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Žaneta ŽELEZNÁ -
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Zdeněk BROKL -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)
Petra HOFMAN -
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Nela FIŠEROVÁ -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights