Tereza Machová

Bachelor's thesis

Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky

Consumer Perception of Natural Cosmetics
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Obsahově je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti kosmetiky, trhu s kosmetickými produkty, marketingového mixu, komunikace se zákazníky, spotřebního chování a vlivů na něj. V praktické části je představena společnost XY a násled-ná interpretace výsledků kvantitativního šetření …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of consumer perception of natural cosmetics. The content of the thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines concepts from the field of cosmetics, market with cosmetic products, marketing mix, communication with customers, consumer behaviour and influences on it. In the practical part the company XY is introduced and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Machová, Tereza. Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe