Tereza Machová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky
Consumer Perception of Natural Cosmetics
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Obsahově je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti kosmetiky, trhu s kosmetickými produkty, marketingového mixu, komunikace se zákazníky, spotřebního chování a vlivů na něj. V praktické části je představena společnost XY a násled-ná interpretace výsledků kvantitativního šetření …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of consumer perception of natural cosmetics. The content of the thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines concepts from the field of cosmetics, market with cosmetic products, marketing mix, communication with customers, consumer behaviour and influences on it. In the practical part the company XY is introduced and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machová, Tereza. Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Nákupní rozhodovací proces Generace Y v kategorii elektro v kamenných prodejnách Společnosti XY
Sabina Kratochvílová