Chování spotřebitele na trhu vzdělávání – Bc. Aleš Krejčí, DiS.
Bc. Aleš Krejčí, DiS.
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Consumer Behaviour in the Education Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou chování spotřebitele na trhu vzdělávání. Hlavním cílem této práce je popsat chování spotřebitele na trhu vzdělávání, konkrétně při výběru vysoké školy. Vedlejším cílem je sestavení dotazníkového šetření, získání potřebných dat, jejich následné vyhodnocení a vytvoření doporučení pro vysoké školy. Teoretická část se zaměřuje nejprve na vymezení pojmu spotřebitel …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the consumer behaviour in the education market. The main objective of this thesis is to describe the behaviour of consumers in the education market when choosing a university. The secondary objective is drawing up the questionnaire, obtaining the necessary data, their subsequent evaluation and suggestion of recommendation for universities. The theoretical part is first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wdvhb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Staňková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Nákupní rozhodovací proces Generace Y v kategorii elektro v kamenných prodejnách Společnosti XY
Sabina Kratochvílová