Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky – Bc. Johanka Beránková
Bc. Johanka Beránková
Diplomová práce
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Event marketing as a tool for brand presentation
Anotace:
Event marketing je v současnosti jedním z mála nástrojů, které umožňují únik z prostředí reklamního smogu. Je unikátním nástrojem značek pro komunikaci jejich identity díky cílení na emoce a smysly, jež společně poskytují jedinečný komplexní zážitek. S pomocí návrhu event marketingové strategie pro vybranou značku prezentuje práce event marketing jako nástroj pro prezentaci značky. Skrze strukturovaný …víceAbstract:
Event marketing is currently one of the few tools that allow brands to escape the environment of advertising clutter. It serves as a unique means for brands to communicate their identity by targeting emotions and senses, providing a unique and comprehensive experience. This study involves designing an event marketing strategy for a selected brand. Through structured interviews with key brand representative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Petr Majerik, JUDr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová
Název
Vložil
Vloženo
Práva