Návrh reklamní strategie pro daný podnik – Dominika Paskerová
Dominika Paskerová
Master's thesis
Návrh reklamní strategie pro daný podnik
Advertising Strategy Proposal for the Selected Company
Anotácia:
Předložená diplomová práce se zabývá návrhem reklamní strategie pro společnost BZS MACHINERY s.r.o. Teoretická část práce se zabývá definováním problematiky marketingové komunikace a marketingového mixu v návaznosti na sestavení reklamní strategie. Dále byl proveden stručný popis společnosti v oblastech organizační struktury společnosti, její historie, marketingové komunikace, loga a sloganu, a v neposlední …viacAbstract:
The thesis deals with the design of advertising strategy for the BZS MACHINERY s. r. o. company. The theoretical part deals with the issues of marketing communication and marketing mix with regard to the creation of advertising strategy. Furthermore, a brief description of the company was shown in term of company’s organizational structure, its history, marketing communication, logo, slogan, and last …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Simona Matušková
- Oponent: Iveta Jančálková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMaster programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev