Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby – Ing. Jakub Prskavec
Ing. Jakub Prskavec
Diplomová práce
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
The proces of deciding on the purchase of consumer durable products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby, konkrétně bytů. Cílem práce je popsat a definovat psychologické aspekty nákupního chování kupujících a na základě poznatků z teoretické části práce a vyhodnocení dotazníkového šetření, navrhnout vhodná doporučení a opatření, která by mohla případným zájemcům o nový byt usnadnit jeho výběr a snížit tak možná rizika …víceAbstract:
The thesis deals with the process of deciding on the purchase of consumer durable products, particularly apartments. The goal is to describe and define the psychological aspects of shopping behavior of buyers and on the basis of the theoretical part and the evaluation of the questionnaire, propose appropriate recommendations and measures that could facilitate client's choice and thus reduce the potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zpcx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová