Ing. Anna Lžičařová

Bakalářská práce

Proces budování značky

The Process of Building a Brand
Anotace:
Bakalářská práce „Proces budování značky“ zkoumá historii a vývoj značky, způsob jakým značka funguje na trhu a jak ovlivňuje spotřebitele. Ukazuje možné principy, pomocí nichž se značka může stát úspěšnou. Teoretická část se zabývá teorií vzniku značky, co vlastně značka představuje a jaké jsou její prvky. Zkoumá budování značky z pohledu firmy za účelem charakterizovat celý proces. Praktická část …více
Abstract:
The bachelor project „ The process of builfding a brand-name“ is investigating the history and development of the brand-name, the way how the brand-name is functioning on the market and how it is influencing consumers. It presents possible principles, by which the brand-name can be successful. Theoretical part concerns the theory of creation of the brand, what the brand presents and what elements does …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní