Ing. Anna Lžičařová
Bachelor's thesis
Proces budování značky
The Process of Building a Brand
Anotácia:
Bakalářská práce „Proces budování značky“ zkoumá historii a vývoj značky, způsob jakým značka funguje na trhu a jak ovlivňuje spotřebitele. Ukazuje možné principy, pomocí nichž se značka může stát úspěšnou. Teoretická část se zabývá teorií vzniku značky, co vlastně značka představuje a jaké jsou její prvky. Zkoumá budování značky z pohledu firmy za účelem charakterizovat celý proces. Praktická část …viacAbstract:
The bachelor project „ The process of builfding a brand-name“ is investigating the history and development of the brand-name, the way how the brand-name is functioning on the market and how it is influencing consumers. It presents possible principles, by which the brand-name can be successful. Theoretical part concerns the theory of creation of the brand, what the brand presents and what elements does …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q2rh7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev