Le rôle de la psychologie dans le marketing modern – Regina KEFEROVÁ
Regina KEFEROVÁ
Bakalářská práce
Le rôle de la psychologie dans le marketing modern
The role of psychology in modern marketing
Abstract:
This bachelor thesis treats the strategies of marketing, and especially communication within marketing, has to be progressive in these times. The aim of this work is to show how marketing and communication are evolving, and to demonstrate how they influence customer psychology both in persuading them to purchase the product, and in encouraging them to remain loyal to the brand.Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce pojednává o strategiích marketingu, hlavně tedy marketingové komunikace, která musí být velmi progresivnív moderní době. Cíl této práce je ukázat, jak se marketingová komunikace vyvýjí a také jak ovlivňují zákazníka, aby si produkt zakoupil a stal se věrným zákazníkem společnosti.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Zveřejnit od: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Koníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEFEROVÁ, Regina. Le rôle de la psychologie dans le marketing modern. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová
Název
Vložil
Vloženo
Práva