Le rôle de la psychologie dans le marketing modern – Regina KEFEROVÁ
Regina KEFEROVÁ
Bachelor's thesis
Le rôle de la psychologie dans le marketing modern
The role of psychology in modern marketing
Abstract:
This bachelor thesis treats the strategies of marketing, and especially communication within marketing, has to be progressive in these times. The aim of this work is to show how marketing and communication are evolving, and to demonstrate how they influence customer psychology both in persuading them to purchase the product, and in encouraging them to remain loyal to the brand.Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce pojednává o strategiích marketingu, hlavně tedy marketingové komunikace, která musí být velmi progresivnív moderní době. Cíl této práce je ukázat, jak se marketingová komunikace vyvýjí a také jak ovlivňují zákazníka, aby si produkt zakoupil a stal se věrným zákazníkem společnosti.
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2012
Accessible from:: 15. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Koníčková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KEFEROVÁ, Regina. Le rôle de la psychologie dans le marketing modern. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights