Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku – Bc. Zuzana Kočvárková
Bc. Zuzana Kočvárková
Bachelor's thesis
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikací se zákazníky ve vybrané firmě. Cílem práce je analyzovat komunikaci na spotřebitelském a také na průmyslovém trhu, přičemž je třeba zachytit odlišnosti specifické pro každý trh. Zaměřím se konkrétně na kosmetickou firmu RYOR a její komunikaci s cílovými zákazníky a i na komunikaci s profesionálními salony. V obou případech se budu věnovat jen komunikaci na území …moreAbstract:
Bachelor thesis is concerned with analysis of the communications with customers in selected company. The aim is to analyze the communication on the business-to-business markets and on the business-to-consumer markets. It must capture the differences for each market. I will focus specifically on the cosmetics company RYOR and her communication with target customers and also to communicate with professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xo5p6/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev