Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci – Bc. Martin Chrt
Bc. Martin Chrt
Bachelor's thesis
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Product placement and its use in integrated marketing communications
Abstract:
Hlavním cílem práce je vyhodnocení účinnosti PP pro konkrétní firmu. Prvním dílčím cílem práce je formulačně a terminologicky sjednotit danou problematiku PP v rámci marketingu a vytvořit jednotnou synergickou komunikační formu vyjadřování. Druhým dílčím cílem je ekonomické vyhodnocení PP s porovnáním s ostatními nástroji komunikačního mixu a prověřit tento nástroj dle metrik efektivity. Další část …moreAbstract:
The primary target of the bachelor thesis is to evaluate PP efficiency for a specific company. One of the secondary targets is to unify the issues of PP and to create a synergistic expression form. The other of the secondary targets is to verify PP in comparison with the other tools of communication mix and to verify this tool by using metrics of effectiveness. Another part of the bachelor thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q8nq3/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev