Komunikační dovednosti u dětí v předškolním věku z pohledu pragmatické roviny – Andrea SLOVÁKOVÁ
Andrea SLOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační dovednosti u dětí v předškolním věku z pohledu pragmatické roviny
communication skills in preschool children from pragmatic point of view
Anotace:
Cílem bakalářské práce je porovnat užití řeči u dětí intaktních a u dětí s narušenou komunikační schopností. V teoretické části jsou stručně vymezeny základní pojmy ke komuniakci, je zde popsán ontogenetický vývoj dětské řeči a také jazykové roviny. Dále se práce věnuje předškolnímu vzdělávání a komunikačním kompetencím v předškolním věku. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkumné šetření. Jsou …víceAbstract:
The aim of this Bachelor´s thesis is to compare the use of speech in children without disabilities and children with disturbed communication ability. In the theoretical part there are briefly defined basic concepts of communication, there is described the ontogenetic development of children's speech and also the language level. Furthermore, the work deals with preschool education and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLOVÁKOVÁ, Andrea. Komunikační dovednosti u dětí v předškolním věku z pohledu pragmatické roviny. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva