Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní – Bc. Viktoriia Syrotina
Bc. Viktoriia Syrotina
Master's thesis
Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní
The specificity of social advertising in global campaigns
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sociální reklamou, která se snaží řešit mnohé problémy společnosti. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy, jímž je sociální reklama, historie sociální reklamy, její specifika, funkcí, cílí, témata sociální reklamy, typy médií, zadavatelé sociální reklamy, rozdíly mezi sociální a komerční reklamou. Praktická část představuje analýzu realizovaných …moreAbstract:
The theme of this diploma thesis is social advertising, which seeks to address many of society's problems. Basic issues, social advertisement, social advertisement history, it´s specifics, functions, objectives, themes of social advertising, media types, social advertising authorities, the differences between social and commercial advertising are defined in the theoretical part of this work. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xdirs/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková