Vliv marketingové komunikace na spotřební chování – Bc. Kateřina Vojtová
Bc. Kateřina Vojtová
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Marketing Communication Effect on Consumer Behavior
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Zdravé stravování, která se věnuje výrobě a distribuci krabičkového stravování. Cílem práce je analyzovat vliv použité marketingové komunikace dané společnosti na spotřební chování cílové skupiny a zjistit vnímání této značky cílovou skupinou. Dále zjistit nedostatky v marketingové komunikaci společnosti a navrhnout zlepšení …viacAbstract:
This master’s thesis deals with marketing communication employed by the selected company Zdravé stravování, a producer and distributor of meal boxes. The aim of the thesis is to analyze the effect of the marketing communication used by the given company on the target group’s consumer behavior as well as to find out about how this brand is perceived by the target group. The thesis is divided into two …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva