Vytvoření výukového programu pro výuku programovacího jazyka Prolog – Tomáš CIGLER
Tomáš CIGLER
Bakalářská práce
Vytvoření výukového programu pro výuku programovacího jazyka Prolog
Creation of learning program for Prolog learning
Anotace:
Tato práce je zaměřena na začínající i pokročilé programátory, kteří chtějí získat povědomí o logickém přístupu k programování. Najdeme zde spoustu praktických ukázek, které se jednoduchým způsobem snaží ukázat čtenářům možnosti použití tohoto odlišného přístupu. Programátor by měl být po přečtení práce schopen sám vytvářet programy v jazyce Prolog a samostatně řešit obvyklé problémy související s …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with creation of simple learning program for novice programmers or even advanced ones, who want to explore the world of constraint logic programming. You will find here lots of practical examples, which should guide you to understand different way of programming. After reading this thesis, you should be able to write Prolog programs on your own.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. Ing. Václav Matoušek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIGLER, Tomáš. Vytvoření výukového programu pro výuku programovacího jazyka Prolog. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová