Bc. Martin Šplíchal

Bachelor's thesis

Využití moderních forem marketingové komunikace v činnosti MSP

The use of modern forms of marketing communication in SME activities
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je využití moderních forem marketingové komunikace v činnosti MSP, díky které vznikne praktická tvorba a analýza video kampaně pro malý a střední podnik. Teoretická část práce se zabývá marketingem, marketingovým řízením v MSP, nástroji marketingové komunikace a marketingovou kampaň. Praktická část je věnována tvorbě, zhodnocení a následnému doporučení pro další postupy v …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the use of modern forms of marketing communication in SME activities, thanks to which practical creation and analysis of video campaign for small and medium enterprises will be created. The theoretical part deals with marketing, marketing management in SMEs, marketing communication tools and marketing campaign. Practical part is devoted to creation, evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Eva Matoušková
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní