Využití moderních forem marketingové komunikace v činnosti MSP – Bc. Martin Šplíchal
Bc. Martin Šplíchal
Bachelor's thesis
Využití moderních forem marketingové komunikace v činnosti MSP
The use of modern forms of marketing communication in SME activities
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je využití moderních forem marketingové komunikace v činnosti MSP, díky které vznikne praktická tvorba a analýza video kampaně pro malý a střední podnik. Teoretická část práce se zabývá marketingem, marketingovým řízením v MSP, nástroji marketingové komunikace a marketingovou kampaň. Praktická část je věnována tvorbě, zhodnocení a následnému doporučení pro další postupy v …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the use of modern forms of marketing communication in SME activities, thanks to which practical creation and analysis of video campaign for small and medium enterprises will be created. The theoretical part deals with marketing, marketing management in SMEs, marketing communication tools and marketing campaign. Practical part is devoted to creation, evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jyuvw/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev